nedjelja, 13. studenoga 2016.

Moji hobiji

Ja nemam baš mnogo hobija. Mislim ono, čitam knjige , gledam televiziju, slažem legiće. Ali to nisu hobiji. No idem i na judo, a i pišem knjigu, zove se: Sherlock Holmes i družba pravih džentlmena. Prije sam izrađivao modele od Ytong blokova ali to je prošlost. Ponekad i odem kod prijatelja pa igramo igricu na kompjuteru. Znam praviti palačinke. Volim čitati zanimljive podatke koje druga djeca ne znaju. Npr. što je bilo nevjerojatno u topovima japanskog ratnog broda iz 2. svjetskog rata Yamata, ili kako se odvijala bitka kod rta Trafaglar. Uz zanimljivosti iz povijesti znam i puno zanimljivosti o filmovima, uglavnom onim sa mojim omiljenim glumcima.
Slikovni rezultat za cambridge library
Za mene je ovo raj na Zemlji

Nema komentara:

Objavi komentar